bengt magnusson

Mitt stackars hår

Kategori: Vardag

Jag tappar så satans mycket hår sedan ett par veckor tillbaka. Duschar jag så är det en stor hög på golvet när jag är färdig och vad jag än gör så hittar jag en massa långa hårstrån! De är i Almas händer, i maten, på kudden, på mina kläder, precis överallt! Jag blir tokig. Och tunnhårig.
Googlade mig fram till att det är "vanligt" att man tappar mycket hår tre-fyra månader efter förlossningen, men när fasen slutar det?!
Någon som har några tips?

Kommentarer

  • Emmeli säger:

    Jag tappade hår som fasen när jag kom hem från Taiwan, började äta Priorin och jag tyckte att det fungerade. När jag googlade på det då, så kom det upp att det var många som hade tappat hår efter förlossningar som också åt det och tyckte att det fungerade. Kan ju vara värt ett försök! :)

    2012-11-02 | 09:17:44

Kommentera inlägget här: