bengt magnusson

FinFredag

Kategori: Vardag

Idag tar jag med min familj och åker tåg till Vänersborg. Att ta med Alma kommer bli intressant, hon är riktigt högljudd när hon känner för det. Inte ledsen och skrikig, men hon tjuter illhögt! Hon testar väl vad hon kan, antar jag, men man kan få rätt ont i öronen efter en stund, haha. Hon får väl äta hela vägen eller något annat distraherande.

Imorgon är det marknad i alla fall, det har jag sett fram emot länge. Förra året när vi gick runt där var jag gravid, men bara Peter och jag visste om det.
Alltså är det nu över ett år sedan jag slutade röka också. Det borde firas!

Kommentarer

  • Anna Edding säger:

    Gör inte som jag och fira din rökfrihet med en cigg bara. ;) det slutade med att jag slutade vara rökfri! ;)

    2012-10-26 | 12:21:30
    Bloggadress: http://annakavat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: