bengt magnusson

Dålig bloggare

Kategori:

Jag är riktigt usel på att blogga nu.
Livet flyter på som det ska, Peter jobbar, Melker är på dagis tre dagar i veckan och Alma och jag går mest runt tycker jag. Igår gick vi runt på stan med Liqa och lilla Aisha, något jag absolut inte borde göra. En tröja, ett par byxor, två par strumpbyxor och en mössa köpte jag, till Alma såklart. Det är omöjligt att inte köpa allt sött som finns ju! Så stan försöker jag hålla mig ifrån nu.
Men vi hade trevligt i alla fall!
Idag är stora tandläkardagen för oss. Jag var där klockan tio och Melker ska vara där om en halvtimme. Så jag får nog borsta hans tänder nu!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Alltså, hon är så söt jag jag bara SMÄLTER! Vilka guldklimpar du har :) Jag får nog ta och komma upp snart igen och bara hänga :)

    2012-09-16 | 10:41:58

Kommentera inlägget här: