bengt magnusson

Hej!

Kategori: Vardag

Mycket har hänt sedan sist! Peter och jag gifte oss i onsdags och samma dag fick jag jobb på Kvantum i Varberg. Dagen efter lämnade vi barnen i tryggt förvar hos farföräldrarna i Kungsbacka och själva tog vi tåget till Köpenhamn! Två superhärliga nätter på hotell och mycket julklappsshopping på Ströget. Helt underbart! Vi hann med en spelkväll hos Lina och Mattias på lördagen och sedan hämtade vi barnen på söndagen. Idag gjorde jag mitt första pass i kassan. Sjukt kul! Kom hem idag och kände mig sprudlande glad och löjligt pigg. Imorgon gör jag min andra dag på upplärning och på lördag min första riktiga dag. Yay!
Bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Jag är så glad för er skull! Nu går det åt rätt håll :-) Mamma- och mormorshjärtat blir alldeles varmt <3

    Svar: <3 Puss på dig mamma!
    Bajsa Kengtsson

    2013-12-16 | 19:44:28
  • Emma Hultin säger:

    Stort grattis till giftemålet och nya jobbet!

    Svar: Nej men tack!
    Bajsa Kengtsson

    2013-12-17 | 17:01:28
  • Kusin Maria säger:

    GRATTIS!!! Så himla härligt:D Massa kramar!!

    Svar: Tack Maria! Du kan väl vara lite roligare än jag och ha ett riktigt bröllop så vi får komma? ;) kram!
    Bajsa Kengtsson

    2013-12-23 | 12:07:25

Kommentera inlägget här: