bengt magnusson

Jag ÄLSKAR tålamod!

Kategori: Sukta och shoppa

Okej, ni vet att jag för lite drygt två veckor sedan nästan köpte en ny vagn? Tack tålamodet för att du envisades med att vänta på en annan!

Jag bestämde att ifall jag skulle ha en ny vagn så skulle det vara antingen en Teutonia Cosmo eller en Teutonia BeYou. Det fanns flera stycken till salu i Skåne, Småland och Stockholm men bilhelvetet är ju trasigt så vi vill inte köra långt i onödan.
Men i alla fall så såg jag i Söndags en annons som jag hade missat innan! En Cosmo från 2009 på Hisingen i Göteborg, yay, nära! Lite sms och bilder fram och tillbaka med säljaren och sen bestämde jag mig och köpte den. Och eftersom jag har en fantastisk pappa som åker igenom Göteborg varje dag den här veckan så åkte han och hämtade den och körde hit den igår <3 Tack pappa!

Så nu har jag och Alma varit ute och testkört den lite runt huset och Alma godkände och stensomnade. High five!

Melker mådde inte helt hundra idag så han ligger och ser på film i sitt rum nu istället för att vara på dagis. Han kände sig dock mycket bättre tio minuter efter att jag sjukanmält honom, så det var nog ingen vidare sjukdom han hade.

Men ifall någon vill köpa min gamla vagn så finns den på blocket ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: