bengt magnusson

Gympa, stan och carbonara

Kategori: Vardag

Idag var det dagisdags för Melker igen. Jag släpade mig upp vid sju, det gjorde inte Alma. Sicken sömntuta hon kan vara!
I vilket fall lämnade vi idag Melker på Mariedalsskolan där de har gymnastik på tisdagar (vilket jag givetvis hade glömt...) och sedan gick Alma och jag till Gulsippestigen och hämtade upp Lina och Ebba och gick till stan! Så jävla typiskt att man gör spontana saker när man har fett hår och glömt att sminka sig. Kände mig som ett utsketet päron hela dagen. Men det var trevligt ändå!
Förlåt till alla stackare som var tvungna att se (och lukta på) mig idag. Jag ska bättra mig till nästa gång!

Sist men inte minst hämtade vi Melker på förskolan och gick hem. Nu är det tv-kväll. Farmen och mästerkocken.

Faaaarmen-Peter! Shalalalala!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: