bengt magnusson

Jul. 26, 2013

Kategori: Vardag

Igår åkte vi till Liseberg och träffade pappa och Sofia! Någon hade tagit med sig en jäkla massa tur för sammanlagt vann vi två STORA chokladvinster, två mindre, sju gosedjur, två påsar chips och en kaffemaskin. Riktigt lyckat. Helt färdiga åkte vi sedan till Solviken på kvällen med Peters bror och ena syster med familj. Alma hade världens ryck och rusade runt med andra små barn och var helt tokig. Hon kommer bli en vilde, det är jag säker på.

Att två barn med samma gener kan vara så olika! Melker som var så lugn och skötsam när han var liten har fått en helvild lillasyster. Hon gör allt hon inte får, ska INTE hålla någon i handen, INTE sitta i vagnen, bara bus och sprall i den lilla kroppen. Min mamma och pappa bara skrattar och säger att hon är precis som jag var när jag var liten. En stark vilja och ett jävla humör. Mammas tjej!

Idag hoppas jag att Ia kommer hit med sin karl, då blir det öl och tjuvlyssna på Håkan nånstans runt Societén!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: