bengt magnusson

Hjälp

Kategori: Vardag

Den här helgen ska Alma få prova på livet hos sin farfar och Laila en natt. Jag är redan så nervös att jag vill kräkas.
Kan inte begripa hur lätt det var med Melker, som tog flaska innan han var två månader och sov borta första gången när han var fyra månader. Klart det var läskigt då också, men jag blir på riktigt illamående när jag lämnar Alma mer än någon timme. Så jävla fjantigt, hon kommer klara sig finfint och bli bortskämd med uppmärksamhet varje sekund, men jag då?

Så på lördag ska jag umgås med min karl på tu man hand för första gången på etthundra långa år.

Eller 11 månader, sak samma.

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Känner igen det där! Jag är så hönsig man bara kan bli! Men i slutändan brukar det ju ändå gå superbra :) Hoppas ni får en härlig kväll! :)

    2013-05-06 | 20:00:55
    Bloggadress: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här: