bengt magnusson

Jobb jobb jobb

Kategori: Vardag

Min stackars Peter bara jobbar och sliter. När han kom till jobbet igår fick han veta att de lagt om hans schema, så istället för att jobba fyra nätter 19-07 ska han jobba sju pass, vara ledig två (vända på dygnet snabbt) och sedan jobba sju pass till, fast dag. Jag förstår inte hur han orkar, JAG orkar knappt, och då tar jag ändå bara hand om lägenhet och barn!

Har det inte varit en ovanligt fin höst hittills? Hittills har det inte regnat mycket alls och riktigt kallt har det bara varit enstaka dagar. Hoppas verkligen att Melkers skolbuss börjar gå innan det blir vinter på riktigt. Än så länge är det bara skönt att gå och lämna och hämta honom, men jag längtar inte till snö och minusgrader!

Tre godingar på lekplatsen idag!

Kommentarer

  • peter säger:

    Lägenhet och BARN är inte så lite heller. älskar dig baby du är underbar

    2013-10-14 | 01:39:33

Kommentera inlägget här: